راه حل پشتیبانی مشتری هوش مصنوعی ارائه شده توسط Help.center یک پلتفرم پایگاه دانش جامع است که از فناوری هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می کند. با استفاده از این ابزار می توانید بلیط های پشتیبانی را تا 50 درصد به شدت کاهش دهید. مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سریعتر و کارآمدتر به مشتریان خود کمک کنید.
یکی از ویژگیهای کلیدی Help.center قابلیت جستجوی هوش مصنوعی است که به مشتریان امکان میدهد فوراً پاسخ سؤالات خود را پیدا کنند. ویژگی چت ربات هوش مصنوعی همچنین مشتریان را قادر می سازد تا مشکلات خود را به صورت مکالمه حل کنند. شما بر ابزار کنترل کامل دارید و به راحتی می توانید با افزودن اطلاعات بیشتر پاسخ های ارائه شده را بهبود ببخشید.
Help.center همچنین به شما امکان می دهد مقالات موجود را تنها با یک کلیک وارد کنید و آن را به گزینه ای مناسب برای شرکت هایی که از پلتفرم هایی مانند Intercom، Freshdesk و Zendesk استفاده می کنند تبدیل می کند. این ابزار کاربرپسند است و طراحی مینیمالیستی را ارائه میکند و به راحتی میتوان آن را پیمایش کرد.
همچنین پشتیبانی چند زبانه را ارائه میکند و تضمین میکند که میتوانید بدون در نظر گرفتن تعداد زبانهایی که مشتریانتان استفاده میکنند، به چندین زبان کمک کنید.
به طور کلی، Help.center ابزاری با استفاده آسان و مجهز به هوش مصنوعی است که هدف آن بهبود فرآیند پشتیبانی مشتری، کاهش زمان پاسخگویی و صرفه جویی در زمان و هزینه برای کسب و کار شما است.
- بهبود فرآیند پشتیبانی مشتری
- زمان پاسخگویی به سوالات مشتری خود را کاهش دهید.
- برای گسترش تیم های پشتیبانی خود در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
جزئیات : Help Center
قیمتگذاری :
فریمیوم
تعداد بازدید : 23
۱۴۰۲-۵-۳۰
برچسب ها :
پشتیبانی مشتری
آدرس سایت :
Help Center